top of page

Vraag en aanbod

Public·54 members

Ron.NubergRon.Nuberg
Ron.Nuberg

Uitbreiding gemeentewerf Meerkerkdreef 25?

Onlangs kregen wij bij deLaagbouw een bewoners brief van de gemeente van plannen om het gebied tussen Brinkie en het afvalpunt opnieuw in te richten. Nu rijst de vraag heeft u wel eens gehoord van de Openbare Werkplaats? Zo niet, zoek met google en bezoek hun website en/of bezoek de locatie. Het idee van een openbare werkplaats waar bewoners iets met hun handen kunnen repareren en leren maken, spreekt mij enorm aan, zeker als vaste locatie van een RepairCafe-ZuidOost. En dit gebied en plan lijkt mij een unieke gelegenheid om voor ZuidOost ook een OpenbareWerkplaats te krijgen!

Vindt u dit ook, reageer dan niet met een duimpje, maar met woorden, zodat we met zijn allen kracht kunnen zetten achter dit idee.

79 Views

Lijkt me een uitstekend plan om een centrale werkplaats te hebben "ergens" in Gaasperdam voor Gaasperdammers! En als daarvoor dan een mogelijkheid daartoe is bij de herinrichting van die plek dan wil ik graag mijn steun daaraan geven. Alhoewel ik jullie graag ook met het Repaircafé in De Ster in Gein zou willen behouden😁Gery

Members

• yagmvanasyagmvanas
    yagmvanas
  • Geertje Snijder-Kramer
    Geertje Snijder-Kramer
  • Angel❤️
    Angel❤️
  • geertjedemolletjesgeertjedemolletjes
    geertjedemolletjes
  • jdsanchezjdsanchez
    jdsanchez
bottom of page